joi, 10 noiembrie 2011

SYSTEMAIR

SYSTEMAIR
Глава I

Загальні технічні Шанувальники інформації. Зовнішнім ротором по суті, не побудований як звичайний Синхронний двигун з різницею ане: ststor і ротора помінялися ploaces. Обмоток статора знаходиться на ІТС з центрами в той час як двигун Ротор розташований в корпусі себе. Вал двигуна пов'язаний з ротором повертається на герметичних шарикопідшипниках всередині статора і робоче колесо або лопаті вентилятора встановлюється на ротор корпус.
Завдяки такій конструкції ротора і вентилятор утворюють компактний блок в центрі потоку повітря. Тому що унікальна споруда зовнішнім ротором "S дозволяє йому бути охолоджується повітрям транспортується швидкість двигуна контролюється Регулювання напруги може бути.

Casing
Більшість фанатів зробили корпус запускає рік жарко - прокат оцинкований лист з дотримання EN 10n142/10 147. Шару сталевого листа 20 мм Має яка забезпечує відмінний захист від корозії цинку.
Оцинкованого листа - металеві зварні спот-акції або різьбовим або прикуті один з одним.
Вентилятори з порошком - покриття поверхонь, добре захищений від корозії.
Порошкове покриття, принаймні товщиною 40 мм і виробляє тверду поверхню і ударостійкий. Порошкове покриття, принаймні товщиною 40 мм і виробляє тверду поверхню і ударостійкий.

Ізоляція
Матеріал, що використовується в ізольованих з водовідштовхувальним вентиляторів некапілярної мінеральної вати не залежить від пари, стабільність і вологи. Ізоляція класифікується як негорючий матеріал витримує 200 ° C.

Двигуни й робочі колеса
Напрямок обертання для трифазних вказується шанувальників на стрілку рік корпусу двигуна.
Вентилятори з загнутими вперед лопатками робочих коліс виготовлені з оцинкованої листової сталі є.
Зворотній - вигнуті робочі колеса мають оцинкованої сталі плоскими лопатями або поліаміду. Тканина лопаті встановлені на оцинковану сталь плоска.
Робочі колеса мають прес-fited безпосередньо на ротор зовнішнім ротором.
Повний двигун з робочим колесом, динамічно збалансовані відповідно до DIN два літаки в ISO 1940.

Підшипники
Ротор "і кулькових підшипників не вимагає особливого обслуговування - безкоштовно і може бути використаний в будь-якому монтажному положенні, зазначеному на максимальну температуру повітря для транспортування. При температурі навколишнього середовища 40 ° С для повітря транспортується, середня тривалість життя підшипників, принаймні 40.000hours. Низька температура навколишнього середовища не є проблемою для підшипників двигуна кулі, якщо вентилятор працює. Причина в 60 ÷ 90k підвищення температури всередині двигуна під час роботи.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu